Миний шинэ танил BBM (BlackBerry Довтолгоо 1)




BlackBerry Довтолгоо Парт 01
Би нээх олон юм нуршихгүй зүгээр л BBM гэж миний шинэ танил хэн болох мөн би яагаад танилдаа тэгэтлээ их дурлаад байгаа талаар цахилгаан лекц гялс уншаатий.

Миний шинэ танилийн төрөлхийн авъяас товчхондоо нэг иймэрхүү.



Мөн миний танил маань дэлхий даяар тарсан найз нөхөдтэй 

North America - United States 

Asia - Indonesia

Танил хүүхэн панаалдахдаа маш гаргуйд, алдаж буудна гэж л лав байхгүй шүү.


Танил маань бас сайн шоучин, ПАРТИГ бол зохиосон шиг зохионо мөн ирсэн зочдоо яаж хөгжөөхөө мэддэг.


Танилд маань зориулж хүмүүс дуу хүртэл зохиодог хэхэхэ.





Responses

0 Respones to "Миний шинэ танил BBM (BlackBerry Довтолгоо 1)"

Post a Comment

 

Categories

Popular Posts

Music
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors